A honlapunkon való böngészéssel Ön hozzájárul a sütik (cookie) használatához

Szállítási feltételek

A MEGRENDELT TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA ÉS ÁTVÉTELE

A Megrendelt Termékek kiszállítása kizárólag Magyarország területén lehetséges!

 
a.) A Szolgáltató a Megrendelt Termékeket a Magyar Posta közreműködésével és Saját céges szállítással szállítja el a Vásárló által megadott szállítási címre. A Szolgáltató Postai szállítás érdekében a szállításhoz és a kézbesítéssel kapcsolatos tájékoztatáshoz szükséges adatokat a Magyar Posta rendelkezésére bocsátja.
  Házhoz szállítás esetén a Csomag átvételére a címzettként megjelölt személyen túl a vele egy háztartásban élő hozzátartozói, ezek távolléte esetén pedig a címzettként megjelölt személy szomszédjai is jogosultak, ha erre megrendeléskor a címzett/ Vásárló kifejezetten írásban engedélyt adott. Amennyiben a szállítási címnél cég neve van feltüntetve, úgy a cég vezető tisztségviselője mellett egyéb jogosult átvevőnek minősül a cég székhelyén vagy telephelyén tartózkodó olyan személy, aki az átvétel tényét aláírásával és cégbélyegző használatával igazolni tudja. Ha a Vásárló a Megrendelés során a jelen pontban meghatározott személyek egy részét ki kívánta zárni a Csomag átvételére jogosultak köréből és/vagy a jogosultak körébe egyébként nem tartozó további személyt jelölt meg a Csomag átvételére jogosultként, úgy ezen igényét a Szolgáltató továbbíthatja a Magyar Posta felé, de a Szolgáltató az igény teljesüléséért felelősséget nem vállal. A Magyar Postai futár nem a Szolgáltató alkalmazottja, tehát a csomag tartalmához nem férhet hozzá, lezárt dobozt, vagy borítékot ad át, amelyben a számla megtalálható. A számla a rendeléskor megjelölt fizetendő összegnek megfelelően kerül kiállításra, amit átvételkor tud a Vásárló kiegyenlíteni a futárnak készpénzben vagy egyéb módon, amelyet a megrendelés során választott.. Bármilyen esetleges mennyiségi, minőségi reklamáció esetén Szolgáltató munkatársai készséggel segítenek, azonban a futár ilyen esetben nem jogosult eljárni.
Postai házhoz szállítás során a Magyar Posta a Csomag kézbesítését legfeljebb kétszer kísérli meg, Vállalkozó saját szállítása esetén szintén kétszer megkísérli a csomagot kiszállítani a Megrendelőnek ha a Csomag kézbesítése bármely szállítási módnál másodjára is sikertelen marad, úgy Postai szállításkor csak a postai értesítésben megjelölt postán, Saját szállításkor  Vállalkozó a Megrendelő lakhelyéhez legközelebbi Üzletében  lehet azt átvenni, a második sikertelen kézbesítéstől számított 10 (tíz) munkanapon belül.
 
Ha a Vásárló elmulasztja a 10 (tíz) munkanapos határidőben átvenni a Csomagot, a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. A Szolgáltató a Vásárló megadott e-mail címére küldött elektronikus levélben küldi meg elállásra vonatkozó nyilatkozatát.
 Abban az esetben, ha a Vásárló utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére, illetve a Vásárló köteles átutalással előre kifizetni a megrendelésének értékét.
 
A szállítással, a Házhoz-szállítással, kapcsolatos kérdések vonatkozásában Vállalkozó Ügyfélszolgálata és a Magyar Posta központi ügyfélszolgálata szolgál információkkal (Magya Posta :hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00 és 17:00 között, csütörtökön 8:00 és 20:00 között a 06-40-464-646 telefonszámon).

b.) Személyes átvétel : Személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket a számlázott tárgyú e-mail küldési időpontjától számítva 72 órán belül lehet átvenni a Szolgáltató erre kijelölt üzleteiben, az adott üzlet nyitvatartási idejében. Amennyiben Vásárló értesítést követő 72 órán belül nem jelentkezik a csomag átvételével kapcsolatosan, munkatársaink újra értesítik a csomag átvételi lehetőségéről , viszont ha erre az értesítésre sem sikerül kapcsolatba kerülni a Vásárlóval, Szolgáltató fenn tartja a jogot a csomag tartalmának értékesítésére, abban az esetben ha a Vásárló banki előre utalás- fizetési módot választotta Szolgáltató ez esetben visszautalja az érkező számlaszámra a csomagért előre kifizetett összeget, és a rendelést lezártnak tekinti.
SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A megrendelés kiszállításának határideje „KÉSZLETEN” jelzett termékeinknél 1-3 munkanap, Az „ELFOGYOTT (2-4 NAP)” és „ELFOGYOTT (6-10 NAP) „ jelzésű termékeknél a jelzett időpont a kiszállítás becsült határideje. Szolgáltató igyekszik a rendelt termékeket a lehető legkevesebb határidővel teljesíteni , viszont Önhibáján kívüli okokból (pl.: gyártói készlethiány , termék megszűnés) nem vagy lassabban teljesíthető rendelések kiszállításáért nem vállal felelősséget.

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

Minden egy időben leadott megrendeléskor a Házhoz szállítás költsége minden esetben bruttó 1990 Ft . A személyes átvétel természetesen bármelyik üzletünkben INGYENES.

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS PANASZOK:

A csomag átvételekor a futár jelenlétében a Vásárló köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről szemmel láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Amennyiben nem látható a csomagon sérülés és átvette csomagját de a benne lévő rendelt termékek láthatóan sérültek, kérjük 2 munkanapon belül vegye fel velünk a kapcsolatot mert  
az átvételt követően észlelt sérülésért ezen időn túlmenően Szolgáltató továbbiakban felelősséget nem vállal!

Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében, kérjük őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot. 

Telefonszámunk:06 1 4038214

e-mail címünk: bioforras2@gmail.com