Menü
Kosár

Szállítási feltételek

A MEGRENDELT TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA ÉS ÁTVÉTELE

a.) Házhoz szállítás

A Szolgáltató a Megrendelt Termékeket a Magyar Posta , Fox Posta közreműködésével és Saját céges szállítással szállítja el a Vásárló által megadott szállítási címre. A Szolgáltató Postai szállítás érdekében a szállításhoz és a kézbesítéssel kapcsolatos tájékoztatáshoz szükséges adatokat a Magyar Posta vagy a Fox Posta rendelkezésére bocsátja.

Szolgáltató házhoz szállítást kizárólag Magyarország területén vállal.

            Rendelés súlya max. 25 kg lehet !

            Csomag mérete max.-doboz amibe becsomagoljuk- 60cm x 36cm x 62cm lehet !

A csomagolási adatokról tájékoztatni fogjuk !

  Házhoz szállítás esetén a Csomag átvételére a címzettként megjelölt személyen túl a vele egy háztartásban élő hozzátartozói, ezek távolléte esetén pedig a címzettként megjelölt személy szomszédjai is jogosultak, ha erre megrendeléskor a címzett/ Vásárló kifejezetten írásban engedélyt adott. Amennyiben a szállítási címnél cég neve van feltüntetve, úgy a cég vezető tisztségviselője mellett egyéb jogosult átvevőnek minősül a cég székhelyén vagy telephelyén tartózkodó olyan személy, aki az átvétel tényét aláírásával és cégbélyegző használatával igazolni tudja. Ha a Vásárló a Megrendelés során a jelen pontban meghatározott személyek egy részét ki kívánta zárni a Csomag átvételére jogosultak köréből és/vagy a jogosultak körébe egyébként nem tartozó további személyt jelölt meg a Csomag átvételére jogosultként, úgy ezen igényét a Szolgáltató továbbíthatja a Magyar Posta felé, de a Szolgáltató az igény teljesüléséért felelősséget nem vállal. A Magyar Postai futár nem a Szolgáltató alkalmazottja, tehát a csomag tartalmához nem férhet hozzá, lezárt dobozt, vagy borítékot ad át, amelyben a számla megtalálható. A számla a rendeléskor megjelölt fizetendő összegnek megfelelően kerül kiállításra, amit átvételkor tud a Vásárló kiegyenlíteni a futárnak készpénzben vagy egyéb módon, amelyet a megrendelés során választott.. Bármilyen esetleges mennyiségi, minőségi reklamáció esetén Szolgáltató munkatársai készséggel segítenek, azonban a futár ilyen esetben nem jogosult eljárni.

Postai házhoz szállítás során a Magyar Posta a Csomag kézbesítését legfeljebb kétszer kísérli meg, Vállalkozó saját szállítása esetén szintén kétszer megkísérli a csomagot kiszállítani a Megrendelőnek ha a Csomag kézbesítése bármely szállítási módnál másodjára is sikertelen marad, úgy Postai szállításkor csak a postai értesítésben megjelölt postán, Saját szállításkor  Vállalkozó a Megrendelő lakhelyéhez legközelebbi Üzletében  lehet azt átvenni, a második sikertelen kézbesítéstől számított 10 (tíz) munkanapon belül.

Ha a Vásárló elmulasztja a 10 (tíz) munkanapos határidőben átvenni a Csomagot, a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. A Szolgáltató a Vásárló megadott e-mail címére küldött elektronikus levélben küldi meg elállásra vonatkozó nyilatkozatát.

 Abban az esetben, ha a Vásárló utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére, illetve a Vásárló köteles átutalással előre kifizetni a megrendelésének értékét.

A szállítással, a Házhoz-szállítással, kapcsolatos kérdések vonatkozásában Vállalkozó Ügyfélszolgálata szolgál információkkal ).

b.) Személyes átvétel : Személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket a számlázott tárgyú e-mail küldési időpontjától számítva 72 órán belül lehet átvenni a Szolgáltató erre kijelölt üzleteiben, az adott üzlet nyitvatartási idejében. Amennyiben Vásárló értesítést követő 72 órán belül nem jelentkezik a csomag átvételével kapcsolatosan, munkatársaink újra értesítik a csomag átvételi lehetőségéről , viszont ha erre az értesítésre sem sikerül kapcsolatba kerülni a Vásárlóval, Szolgáltató fenn tartja a jogot a csomag tartalmának értékesítésére, abban az esetben ha a Vásárló banki előre utalás- fizetési módot választotta Szolgáltató ez esetben visszautalja az érkező számlaszámra a csomagért előre kifizetett összeget, és a rendelést lezártnak tekinti.

Csomagautomatába való szállítás

            A megnövekedett szállítási igény miatt webáruházunk haladéktalanul bevezette

             a csomagautomatába való kiszállítási módot. Ennek megfelelően egyenlőre csak link

            segítségével tudjuk gyorsítani a csomagautomata kiválasztását, későbbiekben

            természetesen ez egyszerűbb lesz !

            Hűtést igénylő termékeinket ezzel a szolgáltatással nem tudjuk feladni!

            Rendelés súlya max. 25 kg lehet !

            Csomag mérete max.-doboz amibe becsomagoljuk- 60cm x 36cm x 62cm lehet !

            A csomagolási adatokról tájékoztatni fogjuk !

            https://foxpost.hu/csomagautomatak

             https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postamachine


SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A megrendelés kiszállításának határideje „KÉSZLETEN” jelzett termékeinknél 1-3 munkanap, A „ (2-4 NAP)” és „(6-10 NAP) „ jelzésű termékeknél a jelzett időpont a kiszállítás becsült határideje. Szolgáltató igyekszik a rendelt termékeket a lehető legkevesebb határidővel teljesíteni , viszont Önhibáján kívüli okokból (pl.: gyártói készlethiány , termék megszűnés) nem vagy lassabban teljesíthető rendelések kiszállításáért nem vállal felelősséget.

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

-Fox Csomagautomata 1 munkanap-csak bankkártyás fizetés! ( FIZETÉS CSOMAGAUTOMATÁNÁL ) - 990 Ft

-Fox Csomagautomata 1 munkanap ( BANKI ELŐREUTALÁSSAL ) - 790 Ft

-Posta csomagautomata 1 munkanap-csak bankkártyás fizetés ( FIZETÉS CSOMAGAUTOMATÁNÁL ) - 1490 Ft

-Kiszállítás futárszolgálattal 1-3 munkanap ( BANKI ELŐREUTALÁSSAL ) - 1990 Ft

-Kiszállítás futárszolgálattal 1-3 munkanap ( UTÁNVÉTES FIZETÉSI MÓD FUTÁRNÁL ) - 2300 Ft

-A személyes átvétel természetesen bármelyik üzletünkben INGYENES.

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS PANASZOK:

A csomag átvételekor a futár jelenlétében a Vásárló köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről szemmel láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Amennyiben nem látható a csomagon sérülés és átvette csomagját de a benne lévő rendelt termékek láthatóan sérültek, kérjük 2 munkanapon belül vegye fel velünk a kapcsolatot mert  

az átvételt követően észlelt sérülésért ezen időn túlmenően Szolgáltató továbbiakban felelősséget nem vállal!

Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében, kérjük őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot. 

Telefonszámunk:06 1 403-82-14

e-mail címünk: bioforras2@gmail.com