Menü
Kosár

Szállítási feltételek

A MEGRENDELT TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA ÉS ÁTVÉTELE

a.) Házhoz szállítás

A Szolgáltató a Megrendelt Termékeket a Magyar Posta ,FOX csomagküldő szolgálat közreműködésével (futárszolgálat) és esetenként Saját céges szállítással szállítja el a Vásárló által megadott szállítási címre. A Szolgáltató Futárszolgálati szállítás érdekében a szállításhoz és a kézbesítéssel kapcsolatos tájékoztatáshoz szükséges adatokat a futárszolgálat rendelkezésére bocsátja.

Szolgáltató házhoz szállítást elsődlegesen Magyarország területén , szállítási díj egyeztetése után Európai Union belül is vállal. 

  Házhoz szállítás esetén a Csomag átvételére a címzettként megjelölt személyen túl a vele egy háztartásban élő hozzátartozói, ezek távolléte esetén pedig a címzettként megjelölt személy szomszédjai is jogosultak, ha erre megrendeléskor a címzett/ Vásárló kifejezetten írásban engedélyt adott. Amennyiben a szállítási címnél cég neve van feltüntetve, úgy a cég vezető tisztségviselője mellett egyéb jogosult átvevőnek minősül a cég székhelyén vagy telephelyén tartózkodó olyan személy, aki az átvétel tényét aláírásával és cégbélyegző használatával igazolni tudja. Ha a Vásárló a Megrendelés során a jelen pontban meghatározott személyek egy részét ki kívánta zárni a Csomag átvételére jogosultak köréből és/vagy a jogosultak körébe egyébként nem tartozó további személyt jelölt meg a Csomag átvételére jogosultként, úgy ezen igényét a Szolgáltató továbbíthatja a Futárszolgálat felé, de a Szolgáltató az igény teljesüléséért felelősséget nem vállal. A Futárszolgálat dolgozója nem a Szolgáltató alkalmazottja, tehát a csomag tartalmához nem férhet hozzá, lezárt dobozt, vagy borítékot ad át, amelyben a számla megtalálható. A számla a rendeléskor megjelölt fizetendő összegnek megfelelően kerül kiállításra, amit átvételkor tud a Vásárló kiegyenlíteni a futárnak készpénzben vagy egyéb módon, amelyet a megrendelés során választott. Bármilyen esetleges mennyiségi, minőségi reklamáció esetén Szolgáltató munkatársai készséggel segítenek, azonban a futár ilyen esetben nem jogosult eljárni.

Futárszolgálati házhoz szállítás során a futár a Csomag kézbesítését legfeljebb kétszer kísérli meg, Vállalkozó saját szállítása esetén szintén kétszer megkísérli a csomagot kiszállítani a Megrendelőnek ha a Csomag kézbesítése bármely szállítási módnál másodjára is sikertelen marad, úgy Postai szállításkor csak a postai értesítésben megjelölt postán, Saját és egyéb futárszolgálati szállításkor a Vállalkozó (Megrendelő lakhelyéhez legközelebbi) Üzletében  lehet azt átvenni, a második sikertelen kézbesítéstől számított 10 (tíz) munkanapon belül.

Magyar Posta szállításnál a Vásárló elmulasztja a 10 (tíz) munkanapos határidőben átvenni a Csomagot, a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. A Szolgáltató a Vásárló megadott e-mail címére küldött elektronikus levélben küldi meg elállásra vonatkozó nyilatkozatát.

 Abban az esetben, ha a Vásárló utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítását, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére, illetve a Vásárló köteles átutalással előre kifizetni a megrendelésének értékét.

A szállítással, a Házhoz-szállítással, kapcsolatos kérdések vonatkozásában Vállalkozó Ügyfélszolgálata szolgál információkkal ).

b.) Személyes átvétel : Személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket a számlázott tárgyú e-mail küldési időpontjától számítva 72 órán belül lehet átvenni a Szolgáltató erre kijelölt üzleteiben, az adott üzlet nyitvatartási idejében. Amennyiben Vásárló értesítést követő 72 órán belül nem jelentkezik a csomag átvételével kapcsolatosan, munkatársaink újra értesítik a csomag átvételi lehetőségéről , viszont ha erre az értesítésre sem sikerül kapcsolatba kerülni a Vásárlóval, Szolgáltató fenn tartja a jogot a csomag tartalmának értékesítésére, abban az esetben ha a Vásárló banki előre utalás- fizetési módot választotta Szolgáltató ez esetben visszautalja az érkező számlaszámra a csomagért előre kifizetett összeget, és a rendelést lezártnak tekinti.

Csomagautomatába való szállítás

             Hűtést igénylő termékeinket ezzel a szolgáltatással nem tudjuk feladni!

            1 csomag súlya max. 23 kg lehet !

            Csomag mérete max.-doboz amibe becsomagoljuk- 60cm x 36cm x 62cm lehet !

            A csomagolási adatokról tájékoztatni fogjuk !

            https://foxpost.hu/csomagautomatak

    

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A megrendelés kiszállításának határideje „KÉSZLETEN” jelzett termékeinknél 1-3 munkanap, egyéb esetekben a termékek mellett jelzett időintervallum a termékek raktárra való beérkezését jelzik, a kiszállítás határideje ebben az esetben is szintén + 1-3 munkanap a raktárra érkezést követően. Szolgáltató igyekszik a rendelt termékeket a lehető legkevesebb határidővel teljesíteni , viszont Önhibáján kívüli okokból pl.: gyártói készlethiány , termék megszűnés, nem vagy lassabban teljesíthető rendelések kiszállításáért nem vállal felelősséget!

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG          

FOX CSOMAGAUTOMATA (1-3 munkanap)

BANKI ELŐREUTALÁSSAL

23 kg-ig  - 899 Ft 

23 kg- 46 kg között - 1798 Ft 

46 kg- 69 kg között - 2697 Ft

Utánvétes fizetés csomagautomatánál 46 kg-ig (max. 2db csomag) - 399 Ft

Utánvétes fizetés csomagautomatánál 46 kg-tól (3 db csomag) - 599 Ft

Fox csomagautomatába 69 kg feletti súlyú rendelésnél a szállítási költségekre

árajánlatot adunk, melyet csak az egyeztetést követően számítunk fel !

KISZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL (1-2 munkanap)

BANKI ELŐREUTALÁSSAL

9kg- ig - 1350 Ft 

9kg- 18kg között, vásárlási összeg 10000 Ft felett - 1350 Ft

9kg- 18kg között, vásárlás 10000 Ft ALATT - 1850 Ft 

18 kg - 36 kg közötti súly - 2850 Ft

36 kg feletti súlyú rendelésnél a szállítási költségekre

árajánlatot adunk, melyet csak az egyeztetést követően számítunk fel !

Utánvétes fizetés a Futárnál (készpénz, bankkártya) : Minden esetben 399 Ft / rendelés

             Személyes átvétel az üzletben : INGYENES

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS PANASZOK:

A csomag átvételekor a futár jelenlétében a Vásárló köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről szemmel láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Amennyiben nem látható a csomagon sérülés és átvette csomagját de a benne lévő rendelt termékek láthatóan sérültek, kérjük 2 munkanapon belül vegye fel velünk a kapcsolatot mert  

az átvételt követően észlelt sérülésért ezen időn túlmenően Szolgáltató továbbiakban felelősséget nem vállal!

Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében, kérjük őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot. 

Telefonszámunk:06 1 403-82-14

e-mail címünk: bioforras2(kukac)gmail.com