Szállítási feltételek
A MEGRENDELT TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSA ÉS ÁTVÉTELE
a.) Házhoz szállítás
A Szolgáltató a Megrendelt Termékeket a Magyar Posta ,FOX csomagküldő szolgálat közreműködésével (futárszolgálat) és esetenként Saját céges szállítással szállítja el a Vásárló által megadott szállítási címre. A Szolgáltató Futárszolgálati szállítás érdekében a szállításhoz és a kézbesítéssel kapcsolatos tájékoztatáshoz szükséges adatokat a futárszolgálat rendelkezésére bocsátja.
Szolgáltató házhoz szállítást elsődlegesen Magyarország területén , szállítási díj egyeztetése után Európai Union belül is vállal.
Házhoz szállítás esetén a Csomag átvételére a címzettként megjelölt személyen túl a vele egy háztartásban élő hozzátartozói, ezek távolléte esetén pedig a címzettként megjelölt személy szomszédjai is jogosultak, ha erre megrendeléskor a címzett/ Vásárló kifejezetten írásban engedélyt adott. Amennyiben a szállítási címnél cég neve van feltüntetve, úgy a cég vezető tisztségviselője mellett egyéb jogosult átvevőnek minősül a cég székhelyén vagy telephelyén tartózkodó olyan személy, aki az átvétel tényét aláírásával és cégbélyegző használatával igazolni tudja. Ha a Vásárló a Megrendelés során a jelen pontban meghatározott személyek egy részét ki kívánta zárni a Csomag átvételére jogosultak köréből és/vagy a jogosultak körébe egyébként nem tartozó további személyt jelölt meg a Csomag átvételére jogosultként, úgy ezen igényét a Szolgáltató továbbíthatja a Futárszolgálat felé, de a Szolgáltató az igény teljesüléséért felelősséget nem vállal. A Futárszolgálat dolgozója nem a Szolgáltató alkalmazottja, tehát a csomag tartalmához nem férhet hozzá, lezárt dobozt, vagy borítékot ad át, amelyben a számla megtalálható. A számla a rendeléskor megjelölt fizetendő összegnek megfelelően kerül kiállításra, amit átvételkor tud a Vásárló kiegyenlíteni a futárnak készpénzben vagy egyéb módon, amelyet a megrendelés során választott. Bármilyen esetleges mennyiségi, minőségi reklamáció esetén Szolgáltató munkatársai készséggel segítenek, azonban a futár ilyen esetben nem jogosult eljárni.
Futárszolgálati házhoz szállítás során a futár a Csomag kézbesítését legfeljebb kétszer kísérli meg, Vállalkozó saját szállítása esetén szintén kétszer megkísérli a csomagot kiszállítani a Megrendelőnek ha a Csomag kézbesítése bármely szállítási módnál másodjára is sikertelen marad, úgy Postai szállításkor csak a postai értesítésben megjelölt postán, Saját és egyéb futárszolgálati szállításkor a Vállalkozó (Megrendelő lakhelyéhez legközelebbi) Üzletében lehet azt átvenni, a második sikertelen kézbesítéstől számított 10 (tíz) munkanapon belül.
Magyar Posta szállításnál a Vásárló elmulasztja a 10 (tíz) munkanapos határidőben átvenni a Csomagot, a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. A Szolgáltató a Vásárló megadott e-mail címére küldött elektronikus levélben küldi meg elállásra vonatkozó nyilatkozatát.
Abban az esetben, ha a Vásárló utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítását, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére, illetve a Vásárló köteles átutalással előre kifizetni a megrendelésének értékét.
A szállítással, a Házhoz-szállítással, kapcsolatos kérdések vonatkozásában Vállalkozó Ügyfélszolgálata szolgál információkkal ).
b.) Személyes átvétel : Személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket a számlázott tárgyú e-mail küldési időpontjától számítva 72 órán belül lehet átvenni a Szolgáltató erre kijelölt üzleteiben, az adott üzlet nyitvatartási idejében. Amennyiben Vásárló értesítést követő 72 órán belül nem jelentkezik a csomag átvételével kapcsolatosan, munkatársaink újra értesítik a csomag átvételi lehetőségéről , viszont ha erre az értesítésre sem sikerül kapcsolatba kerülni a Vásárlóval, Szolgáltató fenn tartja a jogot a csomag tartalmának értékesítésére, abban az esetben ha a Vásárló banki előre utalás- fizetési módot választotta Szolgáltató ez esetben visszautalja az érkező számlaszámra a csomagért előre kifizetett összeget, és a rendelést lezártnak tekinti.
Csomagautomatába való szállítás
Hűtést igénylő termékeinket ezzel a szolgáltatással nem tudjuk feladni!
1 csomag súlya max. 23 kg lehet !
Csomag mérete max.-doboz amibe becsomagoljuk- 60cm x 36cm x 62cm lehet !
A csomagolási adatokról tájékoztatni fogjuk !
https://foxpost.hu/csomagautomatak
SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A megrendelés kiszállításának határideje „KÉSZLETEN” jelzett termékeinknél 1-3 munkanap, egyéb esetekben a termékek mellett jelzett időintervallum a termékek raktárra való beérkezését jelzik, a kiszállítás határideje ebben az esetben is szintén + 1-3 munkanap a raktárra érkezést követően. Szolgáltató igyekszik a rendelt termékeket a lehető legkevesebb határidővel teljesíteni , viszont Önhibáján kívüli okokból pl.: gyártói készlethiány , termék megszűnés, nem vagy lassabban teljesíthető rendelések kiszállításáért nem vállal felelősséget!
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG
FOX CSOMAGAUTOMATA (1-3 munkanap)
23 kg-ig - 990 Ft
23 kg- 46 kg között - 1980 Ft
46 kg- 69 kg között - 2970 Ft
Utánvétes fizetés csomagautomatánál csak bankkártyával 46 kg-ig (max. 2db csomag) - 450 Ft
Utánvétes fizetés csomagautomatánál csak bankkártyával 46 kg-tól (3 db csomagtól) - 650 Ft
Online bankkártyás fizetési mód, banki átutalás: 0 Ft / rendelés
Fox csomagautomatába 69 kg feletti súlyú rendelésnél a szállítási költségekre
árajánlatot adunk, melyet csak az egyeztetést követően számítunk fel !
KISZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL (1-2 munkanap)
10kg- ig - 1650 Ft
10kg- 18kg között, vásárlási összeg 20000 Ft felett - 1650 Ft
10kg- 18kg között, vásárlás 20000 Ft ALATT - 1990 Ft
18 kg - 36 kg közötti súly - 3090 Ft
36 kg feletti súlyú rendelésnél a szállítási költségekre
árajánlatot adunk, melyet csak az egyeztetést követően számítunk fel !
Utánvétes fizetés a Futárnál (készpénz, bankkártya) : Minden esetben 450 Ft / rendelés
Online bankkártyás fizetési mód, banki átutalás: 0 Ft / rendelés
Személyes átvétel az üzletben : INGYENES
SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS PANASZOK:
A csomag átvételekor a futár jelenlétében a Vásárló köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről szemmel láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot!
Amennyiben nem látható a csomagon sérülés és átvette csomagját de a benne lévő rendelt termékek láthatóan sérültek, kérjük 2 munkanapon belül vegye fel velünk a kapcsolatot mert
az átvételt követően észlelt sérülésért ezen időn túlmenően Szolgáltató továbbiakban felelősséget nem vállal!
Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében, kérjük őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
Telefonszámunk:06 1 403-82-14
e-mail címünk: bioforras2(kukac)gmail.com